Eskiden french press kullanırdım şu sıralar filtre kahve makinesi ile yapıyorum kahvemi. ☕️

Eskiden french press kullanırdım şu sıralar filtre kahve makinesi ile yapıyorum kahvemi. ☕️

Genelde klasik Türk kahvesi cezvede pişer, o da her zaman pratik değil. Vakit varsa filtre kahveyi French press’te yaparım. Kolay temizleniyor, az ekipmanla oluyor. Ama sabah telaşında hazır granül kahveye bile razıyım. Yani kahve olsun da nasıl olursa olsun diyenlerdenim. Kimi aletler çok masraflı, onlara giremedim. Türk kahvesinin keyfi de başka tabii, ama her gün uğraşamam.
Cevap
3Cevap
Sade nescafe içiyorum çünkü bilmiyorum diğer yöntemleri
Ben Türk kahvesini tercih ederim. Kaynak olacak köpüklü olması önemli değil en kısık ateşte yavaş yavaş pişecek. Çay bardaginda olacak orta kavrulmus tek çekilmiş olacak.
Ağzının tadını biliyorsun.
Makina kahvesi ya da Türk kahvesi
Kaşık ve bardaktan hiçbir zaman şaşmadım mckckc
cezveyle yaparım kahvemi
Kahve sevmiyorum 😐😐😔😔
Tercih meselesi.
Cezve ile yapıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?