
Biliyorum sizde benim balkonda kahveli sorularımı özlediniz ☕😀

Biliyorum sizde benim balkonda kahveli sorularımı özlediniz ☕😀
Hiç özlediğim bir şey yok şu anda. Gece uykusu olabilir. Gece vardiyasında çalıştığım için uyuyamıyorum gündüz gerçi güzel uyuyorum ama olsun gece uykusu başka oluyor. Bir de memleketim Tokat'ı özledim. Bayramda gidiyoruz inşallah bir yoklamaya.
Birde beni özledin
Aynen 🌹🥰
Canım balkonda bir yaz kahvaltısı çekti. Taze ekmek, limonlu kekikli zeytin olsun, domates ve nane falan koksun ve mis gibi çay demlensin... Acelesi, telaşı olmayan o serin sabahlar.
Cevap
18Cevap
Ramazandan sonra belki balkon kahve yaparız ama şimdi zor
afiyet olsun bazı şeyleri özledim bende
Oha o kadar kopuk nerden geldi be ilm defa gördüm 🥰🥰 köpüğü bol kahvenin derdi de bol olur ama neşesine düşkün kişidir denir 🤭🤭😊
Öyle mi denir
Evet öyle denir diyorum görüyorum söylüyorum 🤷♂️🤷♂️
1 haftadır havalar güzel içseydin tutan mı vardı 😀 hafta sonu da iyimiş hava sonra soğuk ona göre kaçırma 😀
Peki😀
Afiyet olsun var Bi özlemimim biraz önce komik esprili uyuz kaçık gıcık neşeli bir hanımefendiye boyoz özlediğimi söyledim olur mu 😊
Olur tabi
İlk kez gördüğüm için özledim diyemem bundan sonrasına bakalımm
Hadi bakalım
Üzgünüm
Bende ilkbaharı çok özledim ve bu kez erken geliyor..
böyle bi soruyla karsı karsıya kalırsam onun bana hislerini bilmek olur ama eger kahveyle alakalı söyleyeceksem bi cafede oturup sakince kahve icmeyi özledim deriimm sjdsjh
Sabah işe gidince simit çay🥰
Az kaldı 😊
Evet yarısı gitti ☺️
Evet tam yarısı:))
🥰
Sen bu saatte mi iciyon kızım kahveyi 😅
Kızım
Balkon sezonunu şimdiden actiysan yaz bitmez sana
Hava güzel ben ne yapayım
Senin için yangın hali her zaman hahaha
Kes lan
Başladı yine saygısız karı 😂
😀😀
İşin gücün sövmek bir kez olsun şu mesajdan iyi dileklerini gönder ama nerede kapatmaya devam et seneler boyu orayı 😅
Sen niye gizleniyorsun ya 😀
Senden umut gelmeyince 😄
Afiyet olsun keyfini çıkar
Teşekkür ederim
Sabah çayı ve sigarası. 14 gün sonra 😂
1 hafta hergun ic sonra gene soguk 1 hafta
Evet aynen bende oyle
Sen ve kahve 😍 afiyet olsun Nadiyee
Teşekkür
😍
Üşümekten sıkıldım bu sene
Balkon ya da mutfak
Gencligimm
Kola
Kahve sigara. 😂
Gelmeyecek o günleri
Kader
Zıkkım iç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?