Bu gece ne dilerseniz dualarınız kabul olur inşallah
Hayırlı cumalar
Kahve insanı mısınız yoksa çay insanı mı?
Bu havada çay iyi gider bea 🫖

Çay harareti alır, sohbeti koyulaştırır jfkd
Çay tabii ki
Afiyet olsun jfjdj
sanada jsjsj
Sağ ol bea kdmd
Teşekkür ederim bea jsjd
Rica ederim bea 😂
😂😂
Kahve
Cevap
24Cevap
Çay çok klasik kahve gibisi yok
kahve sigara severim
Afiyet olsun
Akşam vakti çay güzel gidiyor gadası
Az önce yağmur yaparken balkonda camdan kafamı uzattım yağmurda ıslana ıslana, çayımı höpürdete höpürdete içtim. 😂
Afiyet olsun 😄
Harika bir duygu bu
Rica ederim 💕🥰
Türk Kahvesini günde 1 fibcan Çay 1 en büyük boy çaydanlık
Afiyet olsun 😄
Balkon keyfi yapıyorsam yaz mevsimidir. Genellikle akşamları serinlik çıkınca balkon keyfi yaparım zaten. Buna da bira eşlik eder en çok 🍻🍻
Genelde bu kahve olur cay pek aramam ama kahve olmazsa olmaz...
O an canımız ne istediyse onu içeriz. Bazen sadece limonata bile ikisinin önüne geçiyor
Çay tabi kahveyi maks 2 bardak içersin çayı demlikle
Genelde çay tercih. ederim ama asıl balkon keyfini sinekler yaşar benimle 😄
Oturduğum tüm evler balkonluydu ama bugüne kadar hiç balkon keyfi yapmadım.
Genellikle kahve içerim
Afiyet olsun canım
Sağol aşkımsu sanada
♥️🥰
Bol şekerli kahve yanında bitter elimde cigaram. Evdeki izin veriyor mu? Zinhar
40 derecedebiz çay içeriz xkkdd
Aklıma bir video geldi dkdk
Çay sigara keyfi yapmayi çok severim
Afiyet olsun ablam 🌺
Teşekkür ederim 🙏❤️
Çay içiyorum şu an miss
Afiyet olsun 😄
Teşkürleeer
Rica ederim
Allah razı olsun çok teşekkür ederim Balkon keyfinde çay çok iyi gider
Kahve keyfi❤
Afiyet olsun ablam 🌺
Olsun ☺️
Ne tatlısı?
Güzel ☺️
Bazen çay bazen kahve
Kahve içerim çay hiç içmem
Çay da içerim kahve de, fark etmez
Önce çay sonra kahve..
Ben genelde hep çay içerim
Kahve veya çay fark etmiyor
Bira gider tabii, köylü müsünüz çay kahve ne
Harareti alan çay o değil akan çay
Hangisi varsa ikiside olur
Gece çay
Gündüz kahve
Kahve aşkom 😇
Afiyet olsun aşkom 💕
Rica ederim 💕
Sabahları kahve, akşamları çay : )
Genelde çay
Afiyet olsun 😄
Çay ✔️
Höpürdeterek mi içiyorsun?
Balkon nerede
kahve iyidir candır, yalnızların içeceğidir.
Fark etmez
İkisi de olur
Her ikisi de
çay..
Yine de yine de çay
Çay tabi
Kahve
Kahveciyim
Çay..
kahve
Çay içerim
Kahve içerim
Çay ya
Yeşil çay
Soğuk içeçek
Çay iyi gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar