Kadın olarak ayırmak istemiyorum aslında. Ülkemiz de bence insanlığın değeri yok. Nasıl yok dersen huzur ve güven ortami dediğin şey tükenmek üzere. Hani ülkede ruh sağlığımız pek iyi değil gibi. Bunu ekonomik durumlar da tetikliyor. Yaşam kalitemiz düşüyor günden güne kadın olmak zor erkek olmak zor. Hani güvenemiyorsun sevemiyorsun zarar görme durumun hep var
Teşekkür ederim, ama kadınlara hak ettikleri değer maalesef verilmiyor.. Kadın gibi kadın olanlar değil de daha çok hem cinsim olup boş insan olanlar değer görüyor.. Kimse duyar kalmasın.. Her cinsin iyisi var kötüsü var.. Kadınları da erkekleri de eleştirebiliyorum ben.. Değer bekleyen insanlar değer de vermeyi bilmeli elbette.. Kadın ya da erkek olarak ayırmak istemiyorum ve umarım bir gün bu ayrım tamamen ortadan kalkar.. Kadın gibi kadın olabilen, gururuyla, onuruyla yaşam mücadelesi veren, kadın olarak değil de insani duyguları ila hayata bakabilen tüm kadınların günü kutlu olsun.. Keyifli geceler..
Genel olarak insana deger verilmiyor... gerci hayvana ve bitkiye de... kadinlara bakis acisi ise bazi kesim icin cag disi derece de korkunc... aslinda kadinlar bile kadinlara zayif olarak bakiyor... bilmiyorum kadinlarin egitilmesi ozguven kazanmasi toplumda soz sahibi olmasi gelecek nesillerinde saglikli olmasini sagliyor... yoksa eve kapatilmis mal yerine konulmus kadinlarin ulkesinde kaos mutsuzluk var...
Teşekkür ederiz İbocan ✌️ Dünyanın hiç bir yerinde İnsana değer verilmiyor zaten. Ama şu bi gerçek kadının değerini bilen, kadının yetilerini, sezgilerini kullanmasına müsaade eden toplumlar her zaman 1-0 öndedir. Geleceğimizi yine kadınlar, yetiştirdikleri çocuklarla, onlara öğrettikleriyle inşa ediyorlar unutmayalım. 'kadınlara ancak asalet ve şeref sahibi kimse değer verir.’ Hadisi şerif 🌺
Hz havva hz ademin kaburgasindan yaratıldı korunsun diye kalb8nden yaratıldı sevils8n diye Kısacası kadın erkek eşitliği diyip uygulamadigimiz bişey var Soruya gelcek olursak konyalı verilmiyor mlsf