160 boyum 65 kiloyum, yaşım biraz var ama değişim şart mı? Buraya resim koymam sana mı, fikirlerinizi merak ettim, biraz yaşım da var? Değişim gerçekte şart mı?
14 gü
160 boyum 65 kiloyum, yaşım biraz var ama değişim şart mı? Buraya resim koymam sana mı, fikirlerinizi merak ettim, biraz yaşım da var? Değişim gerçekte şart mı?
Kendin için şart. Sağlık için şart. Bel çevresi belli yaştan sonra 35 ve üzeri hem vermesi zor hem sağlık açısından çok zararlı hemde üstüne kilo almaya meyilli hale getiriyor. Saç yüz makyaj giyim kıyafet aynı kalabilir ama kilo mutlaka değişmeli
En azından ölçüleri dengeli hale getirmek gerek
evet gobek bozuyor aynen
Cevap
33Cevap
E tamam ne güzelsin iyisin falan da sorun ne? Kendini sevmen gerekli öncelikle ve değişimden kastın ne bilmiyorum ama istersen spora başlayabilirsin
Neyapimkaderım. Olaydı talih guzeşlıgı elime gecmiyor
Hıcbir konuda gelmiştin berı yorgunum
Guldurmıyor şanslı olsam bu soruarı sorarmıydım
Gecmiş ten berı guldurmıyor tanrı
Guzelıb kderı yok valaha yok
Bütün cırkın kızlar güzel günler gördü hep
Haklısın
Değişim şart değil önemli olan gönlün güzel olsun ben 43 yaşındayım hiç kimse veya hiçbir şey değişmem
evette tuttrudu annemler teuzem ssarısın ol bal kopugune boyat makyaj yap suslu cok sadeeyım dıger kızlardan farkım kalamzkı ben ılgı manyagu degılımkı benı sevne dohal halımle gorusn begendın sevdın haksızmyım
suslu kokos tpuklı gıyınen sarısın suslu elbisleer gıynen bırı degılım efendım piyasa onların onlar ılgı cekiyor maa ben farklıyım ben kendımı boyle seviyorum cırkın onlar gıbı olmayınca allahaksına
aleıme bunu anlatamiyorum seven ınsan olursa her halımle sever yanlısmıyım dogal halımle
aynen ya hay allah razıollsun
Anlattığın özellikle muhteşem çok ama çok güzelsin
Fotonu görmeyi çok isterdim
yok ya est
Gerçekten muhteşemsin 🥰🥰🥰
Kız ben saçımı kızıla boyadım değişim şartt yap ne istiyorsan
Görmeden nasıl yorum yapalımki değişim şart mı değilmi
Biraz yaşın olsa da iyisindir değişim kendini garajlı hissetmek için olabilir
Sen kendini nasil mutlu hissediyorsan o sekilde yap bence
ben 29 eşim 33 eşim kilolu ben 187 85 kg kaslı iri saırısn renkli gozlu biririyim sevince insan dısa bakmıyor knk burada ne isin var dersen sohbet edecek sabıt biri arıyorum tek kisi bulunca alıp gidicem dertlesecek biri lazım
sağlık için kilo verebilirsin başka bir şeye bence gerek yoktur.
Görmeyi çok isterim. Çok merak ettim. Baya hoş , seksi ve güzel olmalısın.
Görmeden yorum yapamam görseydim fikir berebilirdim
Hayır böyle iyisin 🥰
sagol ama zayıflsam ıyı degılmı
Canım ayıptır söylemesi ben 157 ve 72 kiloyum 🤭 biraz kilo versen iyi olur, bende vereceğim inşallah
Olsun seker
Benimde boyum kısa
Ama yinede güzeliz , her kız gibi , kardeşim🥰
Sağol allah razı olsun sabaımız güzel olsun
Amin inşallah
O 5 kiloyu atarsan daha iyi hissedersin
evet yaaa aynen 60 olsam yeter 20sınde dokyora gıdecem trıodlerım hasta yavas calşiyor doktora dıyecem zayuflatın:)
Doktor zayıflatmaz sen zayıflamak için çabalayacaksın
Ecet
Ne gibi bir değişim saç giyim tarz ne gibi
annemler cok dıyor suslu ola zmane kızları gıbvı ol diyor anladın makyaj yap sıskır sıkır giyin topuklu gıyın alahım ya okızlardan olmak ıstemem tamam onlar ılgı cekıyor ama bens ade ve sporgyınıyorum
Fiziğin nasıl
Yasin kaç sen begenmiyormusun
Merak ettim şu an seni
Nasıl bir değişim istiyorsun ki
Bence değişime gerek yaok :) harika
Ehh kilo versem olur gibi
Bir tık kilo verirse bence iyi olur
evet keske verebılsem yapuyorumda gıtmıyor
Ne yapıyorsun
Yememeye calşiyprım 60 olsam ıyı
Değişime gerek yok. ufak dokunuslarla doğal ol
Evet dogru
Kaç yaşındasın bekar mısın
Evet şart
melssala
Kilon çok
nıye yaa okadarmı cok
kilo vermelisin
ah nerde
sekeri ekmegi keserek
Aynen allah razı oldun
Saol teyze
Rica
Belkide şarttır
Görmeden yorum yapılmaz ki
Evli misin
Tarife bakılırsa iyisin bence
Kendin ol değilime gerek yok
Koyu
görmeden bişe diyemeyiz
Gormek lazim
Kaç yaşındasın
Neyi değiştiriyorsun gayet taş gibisin maşallah
Görmem lazım
Güzel bence yani 🍬
Yaş kaç peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?