https://youtu.be/WXOnIiBNBuw
Evinizde kullandığınız bir oda parfümü var mı?
https://youtu.be/WXOnIiBNBuw

Hayır bu tür kokuların zararlı olduğunu düşünüyorum. Havalandırmak benim için yeterli oluyor.
Fakat mevsimine göre bahçeden topladığım gül veya lavantaların kokusu odaya çok hoş bir koku yayıyor bazen 😊
Cevap
12Cevap
Odamın havalanma vakti geldiğinde önce kendi deodarantımdan sıkıyorum sonra da bir 10 dk havalandıyorum. Mis gibi oluyor 😀
Görseldekinden bizim biraderde almış hiçbir halta yaradığı yok
Tütsü kullanıyorum odanın havasını çok güzel şekilde değiştiriyor
Kokulu mumlar ya da tütsüler daha çok hoşuna gidiyo
Hayır, yok.
Camı açıyorum havalandırıyorum o yetiyor.
Evet Chakra ve English Home Pure çok güzel kokusu 👍
yok parfüm sıktığım anda annem beni uğurlu terligiyle kovalayabilir
hiç kullanmam ev temiz olduktan sonra zaten güzl kokar
Lavanta kokusu kullanıyorum
Evet var kokulara karşı duyarlı biri olduğum için
Kendi parfümünden bir fıs sıkıyorum
Dezenfektanı oda kokusu olarak kullanıyorum
Chakra- powder pleasure kullanıyorum.
yok hayır kullanmıyorum
Hayır kullanmıyoruz
Hiç yok paspalım 😃
Çam kokusu var.
Varr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?