Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Amerikan elektronik ürünleri yerine yerli ürünleri kullanma çağrısının ardından bir hamle de Türk Telekom ile Vestel işbirliği ile gerçekleşti. Vestelcell ürününe yönelik iş birliği anlaşması imzaladı
İki büyük firmanın güçlerini birleştirecek anlaşma kapsamında Vestel, bini aşkın mağazasında Vestel Venus akıllı telefonlarının satışını Vestelcell mobil iletişim markasıyla Türk Telekom altyapısı üzerinden gerçekleştirecek. Vestelcell ile Vestel Venus akıllı telefonlarının satışına sene sonunda başlanması hedefleniyor.
yerli telefon markası olayını destekliyorum, hatta türk telekom kendi markasını yaratsın, ve çinde üretip satsın. m. ince 20 dolar diyordu gerisi marka'ya gidiyormuş bence bu rakam imkansız. samsung s8'i aynı özellikleri ile kaç dolar'a çinde üretiriz bilmem ama gene yary yarıya ucuza mal ederiz.
Yahu arkadas venus adli telefonun 6onemli parcasi amerika mali birde yerli diyorsunuz utanmiyorsunuz vestel olarak, hadi isletim sistemine ok bisi demiyorum ya islemci batarya ekran hafiza hepsi amerika uretimi bende cinden parca alip montaj yapip urun satiyorum milli demiyorum ama
Türk Telekom zaten yabancılara satıldı cook zaman önce. Dolasiyla zaten değişen bı durum yok. Altyapı Türk Telekom olduktan sonra PTT cell de var zaten ucuz olması kendini gelistirmemesinden kaynaklı. Sabit internet olsun 4.5g olsun çok çok aşırı kötü. 6 GB internet bitmiyordu bende çünkü çekmediği için kullanamıyorum. Turkcell de 10 yetmiyor çünkü her yerde kaliteli çekim var
En İyi Cevaplar