İki gündür dsl sorunu yaşıyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı?

Modemin Dsl ışığı sabitlenmiyor. Ttnet'i aradım ama ariza kaydı aldılar sadece. Var mı başka sorun yaşayan?
İzmir, Çiğli bölgesi bu arada.
İki gündür dsl sorunu yaşıyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı?
Cevapla