Biliyorsunuz ki artık her şey sosyal medya hesaplarında paylaşılıyor. Yemek yemeden önce fotoğraflar çekilip bütün sosyal medya mecralarına gönderiliyor. Peki siz her şeyi paylaşır mısınız?
Sosyal medya hesaplarınızda her yediğinizi, içtiğinizi paylaşır mısınız?
Hayır yediğimi içtiğimi paylaşmam çünkü birikeri paylaşınca benim de canım çekiyor ve kötü oluyorum, yiyebilen var yiyemeyen bence düşünceli olmak lazım, ayrıca her yaptığımı da paylaşmam biraz özel hayat olması lazım bence, gerek yok herkesin ne yaptığımı nereye gittiğimi görmesine
Hayır yediğim, içtiğim hiçbir şeyi paylaşmadım bugüne kadar o kadar görgüsüz biri değilim biri görür canı ister falan geçmişte bunları yaşadığım için ortaya sermek yerine sahip olduklarımı gizlemeyi tercih ediyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu güne kadar yediğim tek lokmayı göstermedim. Görgüsüzlüktür bu. Görmemiş gibi her yediğini paylaşmak hayvanlıktır. "Bak ben yiyorum bunu şu an. Bakın bakın.." Der gibi iğrenç bir durum.
Sosyal medyada boyle bir paylaşım yaptığımı hatırlamıyorum. Bu davranış cok saçma geliyor. Sadece o alanda hizmet veren restoran veya cafe tarzi yerlerin böyle paylasimlar yapmasını normal buluyorum
Diyorlar ya eskiden yediğimizi kimse görüpte canı çekmesin diye gizli gizli yerdik şimdi herkes görsün diye paylaşıyoruz oyle cidden benim için görgüsüzlükten başka bir şey değil
Paylaşmam paylaşan kişiyi de görgüsüz bulurum ha illa çok paylaşmak istiyorsam simit tarzı ucuz birşey yersem paylasirim çünkü alabilecek olan var alamayacak olan var
Sokakta atistirmalik bile yemem... degi ki yedigimi sosyal medyada paylasayim... evde birsey pistiginde komsuma uzatirim kokmustur diye o da bana... anlamiyorum dunya nereye dogru gidiyor..
En İyi Cevaplar