Işık kirliliği yüzünden, Ay ve birkaç parlak yıldız dışında gökyüzü pek belirgin değil. Havadaki fazla ışık, insanların binlerce yıldır anlamlar yüklediği ve severek izlediği gökyüzünün parıltısının yansımasını kesiyor.
Thierry Cohen adında #Fransız sanatçı, ''Villes éteintes'' (Karanlık Şehirler) adlı fotoğraf çalışmasında, bazı şehirlerde elektriğin hiç olmaması durumunda gökyüzünün nasıl görüneceğini bizlere gösterdi.
Rio de Janeiro (BREZİLYA) San Francisco (ABD) Paris (FRANSA) Tokyo (JAPONYA) Shanghai (ÇİN) Ayrıca bakınız: Türkiye ve Dünya'daki ışık kirliliği: TÜRKİYE'NİN IŞIK KİRLİLİĞİ DÜNYA'NIN IŞIK KİRLİLİĞİ (2006)
Güncellemeler
+1 yıl
2006 yılında Kanada halkı hiç ışık yakmadı anlaşılan.
Ülkede elektriğin kesilmesini ve hemen akabinde gökyüzünü seyre dalmayı ister miydiniz? Elektrik olmasa gökyüzü nasıl görünürdü?
En son 1 ay önce yıldız gördüm. İstanbul 2015 den beri sadece turuncu gökyüzü görüyorum. Sokak lambalarından dolayı. Hele kar yağınca şehir akşam turuncuya boyanıyor.
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Ülkede elektriğin kesilmesini ve hemen akabinde gökyüzünü seyre dalmayı ister miydiniz? Elektrik olmasa gökyüzü nasıl görünürdü?
En İyi Cevaplar