Gökyüzünden aşağı sarkan ipler olsaydı o iplerden yukarı çıkar mıydınız?

Ben olsaydım çıkardım:) peki ya siz?
Gökyüzünden aşağı sarkan ipler olsaydı o iplerden yukarı çıkar mıydınız?
Cevapla