çeviriyorum 18'e getiriyorum 18 olunca yanıp sönüyor biraz tekrar 21 gösteriyor bide bastırarak dondurmustum yanlışlıkla ondan sonra böyle olmaya başladı 50 filan gösteriyor bazen değişik değişik şeyler kalorifer de calismiyor dokunuyorm sıcak olmuyor bir yardım edin ne bu yaa
Arkadaslar bu aletten anlayan varsa gözünüzü seveyim yardım edin?
Oda ısısından daha yüksek bir ısıya getirmelisin termostatı ki kalorifer çalışsın. Ev 21.5 derece sen 18'e ayarlıyorsun. Ekranda '' Kapıyı pencereyi aç o zaman '' Yazmadığına dua et.
1
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
yani o 21 evin ısısı 21 derece demek mi oluyor.. yanlış bir şey yapmıyorum demi boru gibi fatura gelmesin de öğrenci evindeyim hiç anlamıyorum ki bundan ben diğer arkadaşlarım yapıyordu şimdi onlarda yok evde yalnız kaldım. 23 dereceyi geçmiyoruz ama faturadan nasibimizi aldık çünkü bir kere.. bastırarak cevirdigimde 50 49 filan gibi şeyler çıkıyor onlar ne peki :(
O da suyun ısısıdır. Şu an ev 21,5 derece.22,5 yap sana yeter. Evi hep aynı ısıda tutarsanız, kapatıp açmazsanız faturanız fazla gelmez. Bu bilindik bir yoldur
En İyi Cevaplar