Telefonun ekranı oynuyor yapıştırsam sorun olurmu?

Arkadaşlar durduk yere iPhone 5s telefonumun sağ ekranı yerinden çıkmış oynuyor bazen bastırınca çıt çıt sesler geliyor kullanıma engel değil şuanlık ama niye öyle yaptığı konusunda bataryası şişmiş dediler batarya sağlam ama ekranı yapıştırsam sorun olurmu bozulma vs veya tamire mi versem yani fazla oynamıyor ama ilerde sorun yaratır belki ne yapmalıyım?
Telefonun ekranı oynuyor yapıştırsam sorun olurmu?
Cevapla