Telefonumu düşürdüm ama dokunmatiği çalışıyor. Ekranı yaptırmasam sorun olur mu sizce?

Az önce telefonu kaldırıma düşürdüm ekran çatladı ama dokunmatiği falan çalışıyor sıkıntı yok böyle kullansam yaptırmasam ileride zararını görür müyüm sizcee

Telefonumu düşürdüm ama dokunmatiği çalışıyor. Ekranı yaptırmasam sorun olur mu sizce?
Cevapla