Beşiktaş artık büyük takım değil ne demek?

Son günlerde çok duyar oldum medyada. Üstelik Beşiktaşın içinden çıkanlar da bunu söyleyebiliyor; Sergen Yalçın gibi Sinan Engin gibi. Yılmaz Vural da geçenlerde böyle bir demeç verdi. En son iki üç gün önce buradaki bir üye de böyle bir konu açmıştı. Bu arkadaşlar 110 yıllık bir çınara artık büyük değil derken neye göre büyük değil diyorlar acaba onu tam çözemedim. Her kulübün kötü günleri olur. Galatasaray da üç yıl önce 13. sıradaydı ama 2 yıldır Türkiyenin en başarılı ve imrenilen kulübü.
Beşiktaş artık büyük takım değil ne demek?
Cevapla