Telefonda mesaj yazarken tek parmak mı iki parmak mı kullanıyorsunuz?

Kızların parmağı daha ince onlar iki parmakta daha avantajlı gibi... Siz nasıl yazıyorsunuz?
Telefonda mesaj yazarken tek parmak mı iki parmak mı kullanıyorsunuz?
#büyükyorumcu
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler
+1 yıl
Telefonda mesaj yazarken tek parmak mı iki parmak mı kullanıyorsunuz?
Cevapla