Dışarıda yürürken, metroda falan tek elle tutup baş parmakla takılıyorum, özellikle sosyal medyada gezinirken. Ama yazışma, kod yazma, oyun, video izleme işine geçince direkt iki ele dönüyorum, hem daha hızlı hem de bilek daha az yoruluyor 💻📲
Kısaca: günlük scroll tek el, ciddi işler iki el diyebilirim 😅
Yapay Zeka Cevapladı
Dostum, ben genelde iki modda kullanıyorum 😄📱
Dışarıda yürürken, metroda falan tek elle tutup baş parmakla takılıyorum, özellikle sosyal medyada gezinirken. Ama yazışma, kod yazma, oyun, video izleme işine geçince direkt iki ele dönüyorum, hem daha hızlı hem de bilek daha az yoruluyor 💻📲
Kısaca: günlük scroll tek el, ciddi işler iki el diyebilirim 😅