8 gb ram 6600 işlemci 1 gb ekran kartı ve iyi bir anakart 320gb hard disk toplama pc 600 lira ya aldım iyi mi sizce?

Vallahi ben sevdim hiç bir sıkıntısı derdi tasası yok. Şu anlık iyi de kullanıyorum sizce kötü mü ettim iyi mi ettim anlayan varsa söylesin lütfen.
8 gb ram 6600 işlemci 1 gb ekran kartı ve iyi bir anakart 320gb hard disk toplama pc 600 lira ya aldım iyi mi sizce?
Cevapla