Bilgisayarımın Ramina 8 GB ve 16 GB ekledim kötü müdür?

Merhaba dostlar Bilgisayarımın Ramina 8 GB den 16 GB ram çıkarttım iyi midir kötü müdür peki öneriniz var mıdır Sistem özellikleri Nvidia Geforce GTX 1660 Tİ İşlemci i7 10400F ram 24 oldu bu arada iyi midir
Bilgisayarımın Ramina 8 GB ve 16 GB ekledim kötü müdür?
Cevapla