2 yıl garantili bir oyun kulaklığı aldınız 28 tl ye vatandan yani ben aldım 10 gün önce şu an 37tl neyse bozuldu diyelim garantiye götürdünüz ve kullanıcı hatası dediler ama yere düşme, sıvı teması ya da fziksel hasar almamış vermemişsiniz sadece garantiden kayratrmak için kullanıcı hatası diyorlar. Ne yapardınız? Özellikle deneyimli yaşamış kişiler yorum atarsa sevinirim dostlar...
Aldığım kulaklığı merak edenler:https://www.vatanbilgisayar.com/snopy-rampage-sn-r2-siyahkirmizi-oyuncu-mikrofonlu-kulaklik.html?srt=RA#genel-bakis
28tl kesin eziktir dedim ama bası ve sesi çok net ve yüksek ve son sesde az bir ses veriyor dışarıya oda son ses 105dı+3 var.
Aldığım kulaklığı merak edenler:https://www.vatanbilgisayar.com/snopy-rampage-sn-r2-siyahkirmizi-oyuncu-mikrofonlu-kulaklik.html?srt=RA#genel-bakis
28tl kesin eziktir dedim ama bası ve sesi çok net ve yüksek ve son sesde az bir ses veriyor dışarıya oda son ses 105dı+3 var.
Güncellemeler
+1 yıl
Let's goooooooooooooooooo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar