Garantide kullanıcı hatası deseler ne yapardınız? İçeri lütfen?

2 yıl garantili bir oyun kulaklığı aldınız 28 tl ye vatandan yani ben aldım 10 gün önce şu an 37tl neyse bozuldu diyelim garantiye götürdünüz ve kullanıcı hatası dediler ama yere düşme, sıvı teması ya da fziksel hasar almamış vermemişsiniz sadece garantiden kayratrmak için kullanıcı hatası diyorlar. Ne yapardınız? Özellikle deneyimli yaşamış kişiler yorum atarsa sevinirim dostlar...

Aldığım kulaklığı merak edenler:https://www.vatanbilgisayar.com/snopy-rampage-sn-r2-siyahkirmizi-oyuncu-mikrofonlu-kulaklik.html?srt=RA#genel-bakis

28tl kesin eziktir dedim ama bası ve sesi çok net ve yüksek ve son sesde az bir ses veriyor dışarıya oda son ses 105dı+3 var.
Güncellemeler
+1 yıl
Let's goooooooooooooooooo
Garantide kullanıcı hatası deseler ne yapardınız? İçeri lütfen?
Cevapla