Telefonum sürekli kapanıp acılıyor casper via yazısına kadar ne yapmalıyım?

arkadaşlar telefonum casper via v8 telefonun hiç bir sorunu yoktu ta ki saganak yagmura yakalanana kadar sırılsıklam olunca telefonda cebimde ıslanmıs ama bişeyi yoktu mesajlasıyodum eve geldigimde sonra birden sürekli kapanıp açılmaya basladı. telefon açılısında casper via yazısı cıkıyordu. telefon sureklı casper via ya gelip kapanıyor. ne kapanıyor ne acılıyor. bir kere ana ekrana geldi sarja taktım yuzde ikiydi sarj oluyodu yine kapanıp acılmaya basladı casper via yazısına kadar. sudan mı kaynaklıdır yazılımsal mıdır sizce? format da atamıyorum bu durumu yuzunden telefonun. sizce ne yapmalıyım?
beklersen kendiliğinden düzelir
yeni batarya
tamirci
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
açıkcası tamirciye vermek istemiyorum hem bir sürü para alıp hem de telefon casper oldugundan parça bulamayıp daha kötü hale getiriyolar. su girip girmediginden emin degilim cebimden hiç cıkmadı telefon. kurur mu oyleyse de eger bikaç gün kullanmasam düzelir mi?
Telefonum sürekli kapanıp acılıyor casper via yazısına kadar ne yapmalıyım?
Cevapla