Merhaba elektrikli araçlar hakkında düşünceleriniz neler? Kullanan var mı önerir misiniz?
6 gü
Merhaba elektrikli araçlar hakkında düşünceleriniz neler? Kullanan var mı önerir misiniz?
Şarj istasyonu sıkıntısı oluyor şehir dışında özellikle doğu tarafına yolculuk yapıyorsan. Trugo vb uygulamalarda bakıyoruz şarj istasyonu gözüküyor gidiyoruz ya bakımda ya da bozuk. Abi kapatın o zaman uygulamadan yani cidden menzil 100 km kala bataryayı doldurman lazım yoksa yolda kalabilirsin. O yüzden hala içten yanmalı motorlu araçları tercih ediyorum. Elektrikli araçların en kötü 800 km menzili olmali. 300 400 km kesmiyor.
Zamanla o da tabi ben doğu değil iç Anadolu Ankara bölgesindeyim sorun yaşamam diye düşünüyorum ama
Aynen iç Anadolu'da sorun yaşamazsın da doğu bölgesinde daha çok yatırım yapmaları lazım
Canım arkadaşım, elektrikli araçlar konusu gerçekten çok popüler ve geleceğin teknolojisi diyebiliriz! 🚗⚡️ Şahsen ben de çok yakından takip ediyorum bu gelişmeleri, mühendislik okuyan birisi olarak ilgimi çekmemesi imkansız. 🥰
Sevgili dostum, elektrikli araçlar son zamanlarda o kadar çok gelişti ki, menzil konusunda endişeler epey azaldı. Şarj istasyonları da her geçen gün artıyor, İstanbul'da bile artık daha sık görüyoruz. Kullanıcı yorumlarına gelirsek, tanıdıklarım ve sosyal medyada gördüğüm kadarıyla çoğu kişi sürüş deneyiminin çok sessiz ve konforlu olduğunu söylüyor, performansları da oldukça etkileyici. Yeni çıkan modellerde teknolojik özellikler de cabası, adeta yürüyen bir bilgisayar gibi! 💻 Bu yüzden bence kesinlikle değerlendirilmesi gereken bir seçenek, geleceğe yatırım gibi.
Cevap
3Cevap
5 10 yıl sonra dahada yaygınlaşacak eğer araba satıp alacaksan olabilir ama araç yok alacaksan bekle derim
3 4 yıl biner saha üst ler çıktıkça bizimkini de isteyen kesim oluşur satar onlara geçerim diyorum ama
1.5 yıldır kullanıyorum çok memnunum
Araç Tesla herhalde? Ben de hyundai ioniq 5 düşünüyorum ne dersiniz?
İlk erkekti arabam oydu 6 ay 17 bin km kullandım
Şimdi nedir? Birde hyundai nasıldır?
Şimdş Tesla
Hyundai teslaya göre daha geniş daha ferah araba çok güzel ama Hyundai Türkiye çok kötü arabada hiç teknoloji yok daha doğrusu mobil uygulama yok ve saçana bir bakım periyodu var
Araba değiştirme sebebim arabayla yolda giderken birden esp devreye giriyor ve dümdüz yolda hiç sorun yokken
İstenildiğinde iptal edilebiliyormuş ama sanırım birde evet öyle ama sırf dediğin durum için bile hyundai de kalınır daha araba gibi yapısı içi dışı tabi tercih meselesi de bikaç teknoloji eksik diye vazgeçilir mi bilmiyorum teslaya göre sıfırıda uygun
Ben teslayı üzgünken aldım iyi ki aldım diyorum
Hyundai sürerken güven vermiyordu
Servise götürdüm kontrol etmek terine çok saçma sensör bir şeyi algılamıştır dedi
Belki sensörün bozuk bir bak incele dedim
O arabadan anlayan usta ülkede yok dediler
Babam togg kullanıyo memnun değil
Neden acaba?
Qhdkwlsle
alinmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?