Hangi GSM operatörünü kullanmalıyım?

Mevcut Turkcell hattımın kontratı çarşamba günü dolacak. Star 18 paketimin (18 GB internet) yılbaşından önceki tutarı 550 liranın altındaydı, yılbaşından sonra 570 liraya yükseldi. Faturam resmen ateş pahası! Hattımı Türk Telekom veya Vodafone'a taşımayı düşünüyorum. Hangisini önerirsiniz?

Hangi GSM operatörünü kullanmalıyım?
Cevapla