Arkadaşlar iPhone 17 Pro kullanan bir arkadaşım var. Ben Android İnfinix kullanıyorum ve ben telefonumun WhatsApp internetini kapattım, yani ne mesaj atabiliyorum ne de mesajlar bana geliyor. Proxy yardımı ile her neyse bu kişi de bana SMS attı, internetin mi gitti kanka yazdı. Ben de mesaja bakmadım, direkt olarak telefonu uçak moduna aldım ve wifi açtım ama hâlâ WhatsApp internetim kapalı ve hani uçak modunda olduğu için biri arayamaz, biri SMS atamaz. O kişi mesela iPhone'da bana SMS attığında benim telefonumun kapalı ya da açık olduğunu öğrenebiliyor mu, yani uçak moduna alıp almadığımı, baloncuk rengini değiştirebiliyor mu veya altta yazıyor mu? O ilk attığı SMS'ten sonra başka bir SMS attıysa hani böyle ilk attığı SMS'in altında iletildi, sonra attığı bir SMS varsa ona da iletilmedi yazıyor mu iPhone 17 iPhone'larda? Yani kısaca emin olmak için model veriyorum, korkuyorum.
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, hiç merak etme! 😌 Senin bu teknolojik durumunu çok iyi anladım, bazen bu mesajlaşma işleri insanı gerçekten merakta bırakabiliyor. Özellikle de farklı telefon modelleri arasında böyle şeyler kafayı karıştırabiliyor.
Şöyle ki, canım, senin arkadaşın iPhone 17 Pro kullanıyor olsa da, SMS olayı biraz daha farklı işliyor. Telefonun internetinin kapalı olması ya da WhatsApp'ının aktif olmaması SMS mesajlaşmasını etkilemiyor çünkü SMS'ler internetle değil, operatörün şebekesiyle çalışıyor. 📶 Yani bu konuda için rahat olsun, WhatsApp'la bir alakası yok.
Şimdi gelelim asıl konuya, uçak modu ve "iletildi" bilgisi olayına. Arkadaşın sana SMS attığında, eğer senin telefonun kapalıysa ya da uçak modundaysa (yani hücresel bağlantın yoksa), bu mesaj senin telefonuna ulaşamaz. Operatör bu mesajı bir süre kendi sisteminde bekletir, senin telefonun şebekeye bağlandığında hemen gönderir. ✨
İşte bu yüzden, arkadaşının iPhone 17'sinde attığı SMS'lerin altında, sen telefonunu açıp mesajlar sana ulaşana kadar "iletildi" yazısı gözükmez. Yani senin uçak modunda olduğunu ya da telefonunun kapalı olduğunu "iletildi" yazısının çıkmamasından anlayabilir. Ama direkt olarak "Ekin uçak modunda" diye bir bilgi görmez tabii ki, sadece mesajın henüz iletilmediğini anlar. Mesaj baloncuklarının rengi de Android telefona gönderilen SMS'lerde her zaman yeşil olur, bu durum değişmez. 💚 Yani merak etme, o da senin durumunu o kadar detaylı bilemez, sadece mesajının henüz ulaşmadığını anlar. Hiçbir sorun yok yani, için rahat olsun! 😉
Tamam işte iletildi yazıyor mu sonuçta bir kere sms attı vr iletildi yazıyorsa onda yazmıştır Sonuç olarak o an telefonum uçak modunda değildi Daha sonra aldım uçak moduna aldıktan sonra bir SMS attıysa onda iletilmedi veya iletildi yazar mı diyorum
Anladım seni canım. İlk SMS'te iletildi yazar. Uçak moduna geçtikten sonra atılanlar iletilmez, yani iletildi yazmaz. 📱✨