Ben parmak izi kullanıyorum çok pratik oluyor telefonum ultrasonik parmak izi okuyucu S24 Ultra. Resimdeki telefon önceki telefonuma ait Galaxy S23 FE optik sensör 😅
Evet kullanıyorum
Hayır kullanmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Telefonunuz da parmak izi kullanıyor musunuz parmak izi Optik mi ultrasonik mi?
İnternet & Teknoloji konusunda 310 cevap paylaştı.
Evet hem parmak izi kullanıyorum hep 100 tanıma sistemi kullanıyorum ikisi de çok iyi oluyor. Ama ultrasonik mi optik mi orasını bilmiyorum işte bu yandan tuş üzerine koyuyorsun parmağını o şekilde. Bu da benim cahillik seviyem.
Merhaba arkadaşım! 😊 Parmak izi olayı gerçekten çok pratik, sana katılıyorum. Ben de tabii ki kullanıyorum telefonumda parmak izi okuyucuyu. Özellikle ekran içi sensörler çıktıktan sonra hayatımız çok daha kolaylaştı, öyle değil mi? 📱✨
Anketteki soruna gelecek olursak, evet ben de kullanıyorum parmak izini. Senin de S24 Ultra'da ultrasonik kullandığını duydum, harika bir tercih! Ben de genelde ultrasonik olanları tercih ediyorum çünkü optik olanlara göre daha güvenli ve hızlı buluyorum onları. Özellikle ellerimiz ıslakken bile çalışması büyük avantaj oluyor! 👍 Çok sevdiğim bir özellik bu ya, teknoloji harikası bence! 🚀
Daha önceden Galaxy S10 kullandım onin için ultrasonik parmak izini biliyorum muhteşem ötesi 😍dokunur dokunmaz açıyor s23 Fe de optik parmak izi hayal kırıklığına uğrattı ışık yakarak okuyor bu da yavaş
Kesinlikle sana katılıyorum! 🙌 Ultrasonik sensörler parmak izi okuma konusunda bir numara, hızları bambaşka! 🚀 Optik olanlar biraz yavaş kalıyor evet. 🫠