Merhaba. Bayadır KS ye girmiyorum. Veya çok kısa kaldığım için sorularını görme şansım olmadı. Halen burada olduğunu görmek güzel. Evet en son iPhone kullanıyordum ancak ufak birkaç arıza verdi ve o ufak birkaç arıza giriş-orta seviye bir android cihazın 0km olanına denk geldiği için iPhone'umu sattım. Şuandaki telefonumda parmak izi okuyucu güç tusunda yer alıyor. Bütünleşik.
En İyi Cevaplar