Akşam işten çıktığınızda sarj %5 neler yaparsınız ?

Yanınızda şarj aleti ve kablo yok powerbank kullanan birisi olmadığınız için o da yok 20:48'te manitaya telefon kapanıyor yazdınız sonrası nasıl gelişir yazar mısınız lütfen?

Güncellemeler
21 gü
20:48 telefonu kapanan sahışın iş yerinden evinin mesafesi 45 dakikalık 21:33 te manitasına mesaj atar gibi düşünülüyor Fakat ertesi gün sabah 9 da günaydın gece evde elektrik yoktu mesajı geliyor Yalanların hepsine inanalım işten eve giden birisi evde elektrik yoksa ne yapardı bu sarj konusunda
Akşam işten çıktığınızda sarj %5 neler yaparsınız ?
Cevapla