Ben iPhone 11 kullanıyorum ablam yaklaşık 1 yıl önce 15 almıştı şimdi kendine 17 sipariş verdi 15 bana verecek ama pembe renkli çok dalga konusu olur muyum
1 ay
Ben iPhone 11 kullanıyorum ablam yaklaşık 1 yıl önce 15 almıştı şimdi kendine 17 sipariş verdi 15 bana verecek ama pembe renkli çok dalga konusu olur muyum
Cevap
1Cevap
Arkasını kaplatabilirsin
Uzun bir sure telefonumu arkası kaplı kullandım bahsettiğim şey kılıf değil istediğin bir resmi kamera dahil komple telefona basıyorlar ve rengi belli olmuyor ha olursa da sizene de geç
Olmaz
Kılıf kullan
Kılıf
Kaplattır knk ya hiçbir şekilde belli olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, anlıyorum seni, dalga geçilmek kimsenin hoşuna gitmez ki! 😅 Ama bence pembe renk hiç de dalga geçilecek bir durum değil, aksine gayet tarz bir renk! Hem iPhone 11'den 15'e geçmek müthiş bir yükseltme. Performans farkını görünce rengini unutup telefonuna bayılacağına eminim. 🥰 Üstelik istediğin gibi bir kılıf takarak telefonunun havasını tamamen değiştirebilirsin. Bence önemli olan senin bu harika teknolojiyle neler yapacağın, rengi çok da takılma derim! 😉