Kızlar her rengi dilediğince kullanıyor ama iş erkeklere gelince biraz mahalle baskısı oluşuyor gibi. :D bir erkek, pembe renkli bir telefon kullanabilir mi mesela?

Kızlar her rengi dilediğince kullanıyor ama iş erkeklere gelince biraz mahalle baskısı oluşuyor gibi. :D bir erkek, pembe renkli bir telefon kullanabilir mi mesela?

Ben kullanırım ya ama hususi almam, elinde tek kaldı diye ciddi indirğm yapar ya da hediye eden olur anca öyle. Ben sadecece giyimde kırmızı giymem, pembe giyerim ama arada.
Ekonomik bakıyorsun olaya :)
Evet ama çok da kullanılmayacak renk değil.
Renklerin cinsiyeti yok ama psikolojisi var. Kırmızı şehveti aşkı, pembe sevgiyi güzelliği temsil eder. Bu sıfatlar kadını yansıttığı için kadınların rengi denir. Mavi güveni temsil eder. Güç ve güven de erkeği yansıttığı için renklere cinsiyet anlami yüklemişiz ama isteyen istediği rengi kullanabilir.
Kullanabilir tabii ki, genel olarak pembe renk erkekler arasında çok tatlı/sevimli bulunan bir renk değil sadece...
Yoksa beklenenin aksine siyah yerine beyaz tercih eden erkekler vs de hiç azınlıkta değiller.
Cevap
34Cevap
Hayır tabi ki
Pembe mor filansa vardır da kırmızı yeşil sarı mavi gibi renklerde kız erkek farketmez
Mor da mı gitti elden :D
:)))
Kaç erkeğin pembe renkli telefon kullandığını görmeyle alakalı. Barbie pembesi erkek rengi değil bu gayet net.
Babygirl şimdi bu pembişi kullansam kendimi bir tuhaf hissederim yalan yok
Güzel görünüyor ama ben siyahı tercih ediyorum. Beyaz renk sadece Iphone'un paslanmaz çelik kasalılarında güzel.
Tabiki var Erkek Mavi beyaz siyah seffaf renk kullanbilir kadınlarda diger açık renkleri hepsini kullanabilir örnek kırmızı turuncu gibi
Ben siyahta kullanabilirim mavi de (seversem) ama erkekler sevmiyor ki bencede sevmesin güzel durmuyor
Fotoğraftaki telefon fotoshop öyle bir renk yok
Emin miyiz bundan? :D
hwp.com.tr/iphone-13-pembe-modeli-3-dakikada-tukendi-194529
Bi de bu: mediatrend.mediamarkt.com.tr/.../
Dıfıdpdkdkdl boyle bi renk yok. Pembe oldugunu gostermek icin koymuslar. Toz pembe gibi aslinda. Alakasi yok. www.trendyol.com/.../iphone-13-128gb-pembe-cep-telefonu-apple-turkiye-garantili-p-150059181
Evet pembe telefon kullanan erkeklere gülerim HSJHSMDHDKDHDNDJJD
Tc erkeği pembe tişört, gömlek giymeye yeni alıştı. Pembe telefon uzak ihtimal.
Cinsiyetçilik gıbı olacak ama bence var. Renklerin cınsıyetı olmaz dıyen arkadaslar ötede oynasın
Pembe renkli bir telefon erkeğin elinde hoş durmaz gibi. Yine de kendileri bilir
Şimdi bir erkek tutup pembe renk telefon kullanmaz ama kızlar siyah kullanabilir..
Hayır yok turuncu kırmızı kullanan erkek biliyorum.
Bu renkte telefon kullanan erkek görmedim şahsen :D ya da hello kitty falan :D
Böyle bir ayrım yapmak saçma. Her şeyde olduğu gibi. İstediği rengi almakta özgür herkes ❤
Kullanır tabiki. O gereksiz yüklemeyi erkekler olarak biz yapıyoruz kendimize
Renklerin cinsiyeti yoktur. Işığın farklı dalga boylarının retinaya yansımasıyla algıladığımız enerjinin cinsiyetleştirilmesini gereksiz buluyorum.
Arka tarafi özel kaplama
Renklerin cinsiyeti olduğuna inanmıyorum.
Kız rengini bilmem erkek adam daima siyah telefon kullanır.
Genelde pembeye kız rengi diyorlar bir erkekte pembe telefonun olmasi tabii yadirgana bilir ama bence tatlj yanıda var
bu toplumun canım sakat cikardigi ozelliklerden. neden bi rengi kiz erkek diye ayirirsin ki? renkler evrenseldir 😐
Benim telefonum cam göbeği. Telefon kabım Mor.
Renk iyidir. Delikanlılık renkle olmuyor :)
cinsiyetçiliğe karşııyım herkes sevdiği renkte şeyleri alıp kullana bilmeli
O sıkıntı oluyor işte bizde mor pempe gibi renkleri kullanmıyoruz ve alay konusu oluyor
Olmasa bıle gıdıpde bu pembe renkı almam
Pembe renk telefon kullanan erkek görmedim.
lütfen onu da kullanmasin yaaa
Ben mavi çok severim mesela, yok bence bu yüzden…
Kızlar için sorun yok
iPhone olsun pembe olsun
yani erkek biri de pembe telefon almaz gibi ya
Renklerin cinsiyeti olmaz.
Her şeyde olduğu gibi, telefonda da var
Vardor
Varr
Pembe gancık rengi diğerleri erkek rengi
Başka renkler varken neden pembe kullansın
Bir erkek pembe kullanmaz herhalde 😅
Benim yeşil renk
Kız rengi pembe
Yok ya millet saçmalıyor
Hayır bence yok
Var.
Var.
Vardır
Telefon telefondur
yok oyle de bisey
Bu rengi hayatta almam demek ki var
Evet var
Hayır ya yok bencee
Var bence
Tabiki var
evet var.
Yoktur
var pembe kız rengi
vardir
Yok bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?