Sizce bu mesaj ondan vazgeçtiğimi kendi yolumda olduğumu belli ediyor mu?

beni bir daha lütfen o saatte özelden falan arama ben senin yüzünden uykumdan uyanmak zorunda değilim hangi yüzle arıyorsun onu da bilmiyorum isteklerin farklıydı yapmadım aldattın layığını da buldun daha benden ne istiyorsun ki pişmanlıklar sonradan anlaşılan değer hiçbir şeyi geri getirmiyor ve getirmeyecek de lütfen ellerini benden çek ve beni unut ben yeni bir sayfa açalı çok oldu herkes kendi kalitesine yakışan hayatta mutlu olsun iyi geceler
Sizce bu mesaj ondan vazgeçtiğimi kendi yolumda olduğumu belli ediyor mu?
Cevapla