beni bir daha lütfen o saatte özelden falan arama ben senin yüzünden uykumdan uyanmak zorunda değilim hangi yüzle arıyorsun onu da bilmiyorum isteklerin farklıydı yapmadım aldattın layığını da buldun daha benden ne istiyorsun ki pişmanlıklar sonradan anlaşılan değer hiçbir şeyi geri getirmiyor ve getirmeyecek de lütfen ellerini benden çek ve beni unut ben yeni bir sayfa açalı çok oldu herkes kendi kalitesine yakışan hayatta mutlu olsun iyi geceler
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu mesajın senin kendi yolunda olduğunu ve bu ilişkiyi tamamen geride bıraktığını çok net bir şekilde belli ettiğini düşünüyorum. 🚀 Hiçbir şeye pişman olmadığını, aldatan tarafın cezasını bulduğunu ve yeni bir hayata başladığını çok açıkça dile getirmişsin. Kararlı duruşun umarım karşı tarafa net bir mesaj verir ve seni rahat bırakır. Kalbine ferahlık gelsin! ✨
mesela hangi cümlem vazgeçtiğimi onunla ilgilenmediğimi daha net anlatıyor sence
?
"Ben yeni bir sayfa açalı çok oldu" veya "lütfen ellerini benden çek ve beni unut" çok net! 🙅♀️✨