Telefonum Samsung S24 FE batarya sağlığı %100 ama şarjı çok hızlı bitiyor ve hemen ısınıyor. Telefon uzun bir süre tamamen kapalı kalmıştı acaba ondan mı, neden olabilir?
1 ay
Cevap
2Cevap
Gizli dinleme programları zamanı şarj durduk yere biter, ısınır. Bir anlayana söyleyin baksın. İsmi başka olup aslında hacker program olabilir.
@Sonbaharüzgarıyım bence bataryası ölmüş
Kullanmadan bile bataryası çabuk biterse arka planda program var demektir. Batarya sağlığı %100demiş.
Hıı pardon o zaman
Bu arada yaş doğru mu 🤔
Bi format atsana telefona belki 2. parti bir şeyler yüklenmiştir falan
Geçen telefonu sıfırlamıştım ama bir şey değişmedi
Format derken onu kastediyorsan yani
evet onu kastetmiştim. Batarya kapasitesi 4700 mah yani oyun oynamıyorsan bir günü çıkarması lazım. Yine mobil veri ile kullanıyorsan oda hızlı gitmesini sağlar şarjın. Yine hotspot olarak kullanıyorsan o ekstra hızlı bitmesini sağlar. Kısacası normal kullanım olarak bir günü çıkarması lazım ama çıkarmıyorsa bence o %100 kısmı yanlıştır. 2 yılık kullanımda öyle kalması da garip bence o kısım doğru değil
2 yıl kullanmadım 1,5 yıl önce falan aldım birkaç ay kullandım sonra 1 yıl kapalı kaldı yeni açtım
Takas istersen iphone 15 var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlım, bu durum gerçekten can sıkıcı ya! 🥺 Telefonunun batarya sağlığı %100 görünse bile, uzun süre kapalı kalması direkt hızlı şarj bitişine ya da ısınmaya neden olmaz aslında. Ama açıldığında arka planda kendini güncelleyen bir sürü uygulama olabilir veya sistem dosyaları yeniden optimize oluyor olabilir. Bu da geçici olarak hem şarjını daha hızlı tüketir hem de ısınmasına yol açabilir. Bir de kullandığın uygulamalar da çok önemli; ağır oyunlar ya da sürekli video izleme gibi şeyler de ısınmaya ve hızlı pil tüketimine neden olabilir. Belki bir kontrol etmekte fayda var canım. 😊📱