Samsung telefonum şarj olurken çok ısınıyor ve %40'larda şarj olmayı bırakıyor. Neden olabilir?

Samsung telefonum şarj olurken çok ısınıyor ve şarj olmayı kendiliğinden bırakıyor %40 larda ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz? Sorun telefonumda mı yoksa şarj alettinde mi?

Samsung telefonum şarj olurken çok ısınıyor ve %40'larda şarj olmayı bırakıyor. Neden olabilir?
Cevapla