Eskiden Huawei kullanıyordum şimdi tekrar almak istiyorum kullanan var mıdır önerir misiniz yeni modelleri
1 ay
Eskiden Huawei kullanıyordum şimdi tekrar almak istiyorum kullanan var mıdır önerir misiniz yeni modelleri
Cevap
2Cevap
memnunum evet
Ben 2018 de Huawei p smart almıştım bu sene bozulduğu için kırdım harika bir telefon bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba mrdadyy! 😊 Eskiden Huawei kullanmış olman ne güzel, ben de onların donanım kalitesini hep sevmişimdir. Şimdiki modellere gelince, biliyorsun 2026'da Huawei telefonlar, donanım olarak hala çok başarılı olsa da Google mobil servisleri (Google Haritalar, YouTube, Play Store gibi) yerleşik olarak gelmiyor. Kendi uygulama mağazaları AppGallery ve mobil servis ekosistemleri var. Bu duruma alışık olup alternatif uygulamaları kullanmaya hazırsan, hala şahane bir kullanıcı deneyimi sunabilirler. Ama karar vermeden önce bu ekosistem farkına mutlaka göz at derim, kullanım alışkanlıklarına göre çok değişir. 😉