'Huawei ABD’nin yaptırım duvarını HarmonyOS ile deliyor.
Android'in yasaklanması endişesi ile ortaya çıkan HarmonyOs artık akıllı telefonlar da dahil olmak üzere bir dizi cihazda kullanılabilecek.
Huawei, HarmonyOS'u Şirket Mate 40 ve Mate X2, Watch Series 3 akıllı saatinde ve MatePad Pro tabletinde uyguladı.
ABD’nin yaptırımları sonucu küresel satışları tehlikeye giren Huawei, Android’e alternatif olarak geliştirdiği yeni işletim sistemi HarmonyOS’i geçen yıl tanıtmıştı.
Şirket, bu yıl Çin'de yaklaşık 100 farklı Huawei ürününün HarmonyOS'u desteklemeye hazır olduğunu söyledi.
Huawei daha önce bu yıl 300 milyon cihazın HarmonyOS üzerinde çalışacağını söylemişti.
Huawei’nin eski telefonları da HarmonyOS'a geçebilecek.'
Huawei nin yeni işletim sistemi harmonyos telefonlara gelmeye başladı bu konu hakkında düşünceleriniz neler?
Huawei nin yeni işletim sistemi harmonyos telefonlara gelmeye başladı bu konu hakkında düşünceleriniz neler?
HUAWEİ Gerçekten Çok Başarılı Firma Amerika'nın yaptığı Şerefsizliğe Karşı Gene iyi dayanıyor Amerika Tam bir şerefsiz Neden diye sorulacak Olursa Sonuç ortada işte Ya Huawei sana ne yaptı da dava açıyor Google elinden alıyorsun Amerika'nın götü iyice kalktı kendini bir halt sanıyor Tabi Huawei çok kaliteli cihazlar üretiyor ya kendi o kadar yapmıyor çekemiyor Madem çekemiyor sende yap Amerika Huawei istesen geçersin çok büyük parası olan ülkesin İnşallah bari Samsung kafayı takmaz Takarsan Haddini bildiririz Sana akıllı ol amerika ayağını denk al Harmonyos güzel işletim sistemi
Aynen iphone dan sonra en iyi marka hatta tek iyi android markası huawei dir o android halindeyken bile bu kadar başarılıysa bu harmony os la düşünemiyorum artık 😍
@asdastlaar Aynen Kardeşim De Huawei Gerçekten Çok Başarılı benimde Sevdiğim Marka Akıllı Telefon konusunda Huawei Samsung çok Güzel Rakip oluyor Samsung Da çok İyi ama Huawei Pil Konusunda Genelde Daha İyidir sadece pilde değil Sar değerleri genelde düşük yapıyor Sağlık için bu çok iyi çünkü çok aşırı yüksek sar değeri sağlığı biraz olumsuz etkiliyor ne kadar düşük o kadar iyi iPhone Adi Amerika'nın Kendi Üretimi iPhone İyi Ama Huawei Kadar olamaz Benim Gözümde en çok sevdiğim başarılı bulduğum en büyük 2 marka var Samsung Huawei derim susarım ikisi çok başarılı markalar ABD Ne istedi Huawei den Ya Neden davalık oldu Anlam Veremiyorum Huawei sana Bir şey mi yaptı hayır nedeni belli O kadar iyi olması Amerika'nın zoruna gitti Kibirli Herifler Bu dava edenler kimse Nefret ediyorum onlardan Ama Sorun yok Huawei yine çok başarılı olacaktır inşallah android aratmayacaktir bir şey sorcam sen hiç Huawei kullandın mi kardeşim yani Harmonyos işletim sistemi ile kullandın mi kullandıysan nasıl android den iyi mi
Hayır harmonyos lu kullanmadım ama internette bir kaç video var güzel diyorlar bekleyip göreceğiz ve umarım huawei matebook d15 bilgisayarıma da gelir, Evet haklısın amerikanın çini gereksiz bir kıskanması var ne zaman başarılı bir şey yapsalar hemen bir şeyler yapıyorlar ya fabrikalarını kapatıyorlar ya da ambargo ama iyi oldu böyle yaptıkları daha güçlü bir huawei gördük piyasada benim samsung u sevmeme nedenim 2 kere ekranımın içinde mürekkep akması denilen bir şey oluştu ve bunu ben yapmadım samsung ta her seferinde kullanıcı hatası dedi para istedi üzerine bunların çöp exynos ları var iğrenç üstü iğrenç
Acaba senin bildiğin xiaomi deki gibi huawei p40 ı alabileceğim güzel ucuz yurt dışından kaçak gelen yer var mı sahibinden de baktım çoğu türkiye, yurtdışından gelenler kayıtsız
Kardeşim Bir Şey diycem Yalnız şimdi sen Samsung Exynos çöp dedin ya Tamda sahibine geldi de bu söz yani bana 😅 Bende Samsung kullanıyorum Daha doğrusu yeni aldım 3 gün önce yani 2 Haziran da Samsung Galaxy S10 Aldım Düz S10 Aldım Benim Varya sana şunu Söyleyim kardeşim Samsung gerçekten kendini aşmış çok güzel telefon tasarımı ekranı kamera Maşallah Çok beğendim Bendeki işlemci Exynos Tahmin ettiğim gibi S10 serilerinde Exynos 9820 Kullanıyor Kullanıcı tecrübem Kullandığım kadarıyla Çok güzel İşlemci güçlü Maşallah Hiç Sorun yaşamadım kaç gün Kullanıyorum yağ gibi maşallah cihaz serin çalışıyor Pil Olarak da şöyle Söyleyim Çok yoğun Kullanıyorsan Fazla uzun dayanmıyor ama kötüde değil Ne kötü ne iyi orta pil performansı var Uzun gitsin istersen ekran çözünürlüğü düşür Yoğun kullanma olmazsa Daha uzun dayanıyor pili Exynos kötü kötü denildi her zaman ama hiçte bile her Exynos kötü değil Üst Segment güçlü Exynos iyi Düşük Exynos pek iyi değildir
Benim telefon a50, 7 plus tan geçmiştim 7 plus bile daha güzeldi belki düşük segment olduğu içindir ama annemin arabistandan gelen j8 i daha güzel oyun oynatıyordu, daha az ısınıyordu benim kanım yine ısınamıyor bu exynos a bir daha asla samsung almam :/
7 Plus? Apple iPhone mu? Samsung Galaxy A50 yi Biliyorum Güzel Cihaz ama Kalite Olarak Vasat Samsung A Ve M serilerinde Kalite Olarak Geriledi 2019 Yılında S10 serilerini Çıkardı S10 lar olmuş çok Güzel cihazlar Dedim gerçekten Çok iyiler ama A Serisinde Geriledi Maalesef kalite olarak Plastik kasaya geçiş yaptı Ya Bu Samsung da Bir alem ya S Ve note serilerini çok güzel kalıteli özenli üretiyorsun ama A ve M serilerinde Neden bu kadar özen göstermiyorsuj tamam ekran işlemci De iyi ama kamera kasa biraz vasat düşük Oluyor A Serisinde Şimdiki Çıkan A serisinde Samsung kendini Biraz daha iyileştirdi A52 A72 Çok güzel olmuş ama onlarda plastik kasa var Plastik kötü değil ama Metal olsa daha iyi o kadar paralar veriyorsun cihaza aldığın cihaz kaliteli olsun dimi Yani A50 güzel Cihaz özelliği zayıf sadece biraz Peki Halada Kullanıyor musun Samsung A50 yi kardeşim Isı durumu pili nasıl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
HUAWEİ Gerçekten Çok Başarılı Firma Amerika'nın yaptığı Şerefsizliğe Karşı Gene iyi dayanıyor Amerika Tam bir şerefsiz Neden diye sorulacak Olursa Sonuç ortada işte Ya Huawei sana ne yaptı da dava açıyor Google elinden alıyorsun Amerika'nın götü iyice kalktı kendini bir halt sanıyor Tabi Huawei çok kaliteli cihazlar üretiyor ya kendi o kadar yapmıyor çekemiyor Madem çekemiyor sende yap Amerika Huawei istesen geçersin çok büyük parası olan ülkesin İnşallah bari Samsung kafayı takmaz Takarsan Haddini bildiririz Sana akıllı ol amerika ayağını denk al Harmonyos güzel işletim sistemi
Aynen iphone dan sonra en iyi marka hatta tek iyi android markası huawei dir o android halindeyken bile bu kadar başarılıysa bu harmony os la düşünemiyorum artık 😍
Bide eski modellere bile verecekmiş güncelleme, samsung dan çıkıp huawei ye girme vakti geldi
@asdastlaar Aynen Kardeşim De Huawei Gerçekten Çok Başarılı benimde Sevdiğim Marka Akıllı Telefon konusunda Huawei Samsung çok Güzel Rakip oluyor Samsung Da çok İyi ama Huawei Pil Konusunda Genelde Daha İyidir sadece pilde değil Sar değerleri genelde düşük yapıyor Sağlık için bu çok iyi çünkü çok aşırı yüksek sar değeri sağlığı biraz olumsuz etkiliyor ne kadar düşük o kadar iyi iPhone Adi Amerika'nın Kendi Üretimi iPhone İyi Ama Huawei Kadar olamaz Benim Gözümde en çok sevdiğim başarılı bulduğum en büyük 2 marka var Samsung Huawei derim susarım ikisi çok başarılı markalar ABD Ne istedi Huawei den Ya Neden davalık oldu Anlam Veremiyorum Huawei sana Bir şey mi yaptı hayır nedeni belli O kadar iyi olması Amerika'nın zoruna gitti Kibirli Herifler Bu dava edenler kimse Nefret ediyorum onlardan Ama Sorun yok Huawei yine çok başarılı olacaktır inşallah android aratmayacaktir bir şey sorcam sen hiç Huawei kullandın mi kardeşim yani Harmonyos işletim sistemi ile kullandın mi kullandıysan nasıl android den iyi mi
Hayır harmonyos lu kullanmadım ama internette bir kaç video var güzel diyorlar bekleyip göreceğiz ve umarım huawei matebook d15 bilgisayarıma da gelir, Evet haklısın amerikanın çini gereksiz bir kıskanması var ne zaman başarılı bir şey yapsalar hemen bir şeyler yapıyorlar ya fabrikalarını kapatıyorlar ya da ambargo ama iyi oldu böyle yaptıkları daha güçlü bir huawei gördük piyasada benim samsung u sevmeme nedenim 2 kere ekranımın içinde mürekkep akması denilen bir şey oluştu ve bunu ben yapmadım samsung ta her seferinde kullanıcı hatası dedi para istedi üzerine bunların çöp exynos ları var iğrenç üstü iğrenç
Acaba senin bildiğin xiaomi deki gibi huawei p40 ı alabileceğim güzel ucuz yurt dışından kaçak gelen yer var mı sahibinden de baktım çoğu türkiye, yurtdışından gelenler kayıtsız
Kardeşim Bir Şey diycem Yalnız şimdi sen Samsung Exynos çöp dedin ya Tamda sahibine geldi de bu söz yani bana 😅 Bende Samsung kullanıyorum Daha doğrusu yeni aldım 3 gün önce yani 2 Haziran da Samsung Galaxy S10 Aldım Düz S10 Aldım Benim Varya sana şunu Söyleyim kardeşim Samsung gerçekten kendini aşmış çok güzel telefon tasarımı ekranı kamera Maşallah Çok beğendim Bendeki işlemci Exynos Tahmin ettiğim gibi S10 serilerinde Exynos 9820 Kullanıyor Kullanıcı tecrübem Kullandığım kadarıyla Çok güzel İşlemci güçlü Maşallah Hiç Sorun yaşamadım kaç gün Kullanıyorum yağ gibi maşallah cihaz serin çalışıyor Pil Olarak da şöyle Söyleyim Çok yoğun Kullanıyorsan Fazla uzun dayanmıyor ama kötüde değil Ne kötü ne iyi orta pil performansı var Uzun gitsin istersen ekran çözünürlüğü düşür Yoğun kullanma olmazsa Daha uzun dayanıyor pili Exynos kötü kötü denildi her zaman ama hiçte bile her Exynos kötü değil Üst Segment güçlü Exynos iyi Düşük Exynos pek iyi değildir
Benim telefon a50, 7 plus tan geçmiştim 7 plus bile daha güzeldi belki düşük segment olduğu içindir ama annemin arabistandan gelen j8 i daha güzel oyun oynatıyordu, daha az ısınıyordu benim kanım yine ısınamıyor bu exynos a bir daha asla samsung almam :/
7 Plus? Apple iPhone mu? Samsung Galaxy A50 yi Biliyorum Güzel Cihaz ama Kalite Olarak Vasat Samsung A Ve M serilerinde Kalite Olarak Geriledi 2019 Yılında S10 serilerini Çıkardı S10 lar olmuş çok Güzel cihazlar Dedim gerçekten Çok iyiler ama A Serisinde Geriledi Maalesef kalite olarak Plastik kasaya geçiş yaptı Ya Bu Samsung da Bir alem ya S Ve note serilerini çok güzel kalıteli özenli üretiyorsun ama A ve M serilerinde Neden bu kadar özen göstermiyorsuj tamam ekran işlemci De iyi ama kamera kasa biraz vasat düşük Oluyor A Serisinde Şimdiki Çıkan A serisinde Samsung kendini Biraz daha iyileştirdi A52 A72 Çok güzel olmuş ama onlarda plastik kasa var Plastik kötü değil ama Metal olsa daha iyi o kadar paralar veriyorsun cihaza aldığın cihaz kaliteli olsun dimi Yani A50 güzel Cihaz özelliği zayıf sadece biraz Peki Halada Kullanıyor musun Samsung A50 yi kardeşim Isı durumu pili nasıl
huawei goolge uyulamları çalışırmadı için samsung aldım
android den şaşmam
iPhone'dan kurtulacağım çıktığı gün inş