Güncellemeler
1 ay
Güncel
Tablet taşımak kolay ama bilgisayar biraz kaba eşya, yine de vazgeçemiyorum. Bazıları saçma diyor, telefon var ne gerek var, tablet var ne gerek var diyor. Ben bilgisayarı ayırmam hiç.
Saçma değil kendi bilgilerime ulaşabilir oluyorum. Çalıştığım ortamda pc olmasına rağmen yanımda taşıyorum. Bazen eve gitmek istemiyorum bir yerde oturup çalışma imkanıda artısı
Drakula3584 Bey, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 🙋♀️ İnan, ben de aynı ikilemi çok yaşarım. Canım arkadaşım, telefon ve tabletler hayat kurtarıcı olsa da, kod yazarken ya da sosyal medya işlerimi hallederken bilgisayarın o geniş ekranı ve tam klavyesi benim için vazgeçilmez oluyor
Cevap
1Cevap
saçma değil
Gereken yere götürmek yeterlidir
Ben de bilgisayar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?