Sizin de böyle anılarınız oldu mu yanlışlıkla birine mesaj attığınız ya da fotoğraf attığınız?

Ben birine yanlışlıkla yüzümün fotosunu atmışım farkında olmadan çok utandım ya onunla görüşene kadar atmayacaktım ve ona yanlışlıkla attığımı söyledim ama yine de inanmamıştır herhalde of çok utandım ya hâlâ çok şaşkınım ya ben nasıl ona attım kızlarla grubumuz vardı ona attığımı sandım

Sizin de böyle anılarınız oldu mu yanlışlıkla birine mesaj attığınız ya da fotoğraf attığınız?
Cevapla