Daha önce hiç birine yanlışlıkla fotoğraf ya da mesaj gönderdiniz mi?

Ben bir keresinde arkadaşıma atmak için ss aldığım bir konuşmayı, konuştuğum kişiye atmıştım... Hem de şey "baksana bu canım ne diyor yine ya" yazarak😂 Neyseki sürekli görüştüğüm biri değildi de bir daha muhattap olmak zorunda kalmadım. Sizin böyle kazalarınız oldu mu?
Daha önce hiç birine yanlışlıkla fotoğraf ya da mesaj gönderdiniz mi?
Daha önce hiç birine yanlışlıkla fotoğraf ya da mesaj gönderdiniz mi?
Cevapla