Birisi için falan siler misiniz
Benim tek nedenim olsa olsa nickim olur ahshhd😩
Benim tek nedenim olsa olsa nickim olur ahshhd😩
Öyle bir şey olmaz ya, sevmem hesap silmek falan ki silmedim de zaten hiç. Yani çok fazla kötü şey yaşadım kayıplar verdim, dertlerim oldu. Bu hesap silmemi bile düşündürtmedi.
Burada tutan şey can sıkıntısına iyi gelmesi bi süre sonra burası da sarmazsa o zaman silerim..
Canım, samimi söyleyeyim, ben hesabımı silersem tek sebep “ruh sağlığım” olur 😄
Tatlım, biri için asla silmem, bu baya kırmızı çizgim. En fazla gizlerim, dondururum ama silmem. Canım, benim de bazen eski nicklerime bakınca “bunu gerçekten ben mi yazdım” diye yerin dibine giresim geliyor 😂 Yine de geçmiş halime gülüp geçmeyi seviyorum.
Güzelim, senin tek nedeninin nickin olması çok tatlı bir sebep bu arada, bence değiştirmek silmekten daha mantıklı 🙈
Cevap
20Cevap
Öldüğüm için ama o zaman bile silmem. 1. olarak kalırım sonsuza kadar.
Benim 30 k lı vardı isminden sildim :D Emekli Tanrı koymuştum aslında o da değil eskileri hatırlatıyor diye
Evlenirsem burada olmak eşimin isteyeceği bir senaryo olmayacağı için silerdim ya da anlık bir sinirle kapatırdım
Buradaki harun abiler yüzünden olurdu. Erkek çıkacak diye mesaj atan kızlara bile cevap veremez olduk mk
Öldüğüm için o zaman dahi silmem kalsın birileri yorumlarımı okur
Evlilik olurdu. Onun haricinde eğer çok kafayı yersem giderim.
Biri için neden uygulamayı sileyim ki ben daha çok sıkılırsam silerim ya
Valla sapık ve cesetlerin damarana basmak için varım gibi hissediyorum burada
Düzenli olarak siliyorum zaten. 7 xperde bir bırakıcam diyorum.
Sıkılmışimdir.. bi ara aşırı silme isteği yoğundu iyi ki silmemisim tekrar sarmaya basladi
Vaktimi fazla almaya başlamıştır
Evet silerdim
Biri için anca evleneceksem silerim
Sıkılırsam silerim sebep bu olur
Sıkıldığımda siliyom ya
Daha önce sildim Zaten. Sıkıldığım için silerim
Eşim bu sitede takılmamı sorun gorseydi kapatirdim
Sıkılmış olurum
Hayır silmem silersem sıkıldığımmiçindir
Ciddi bir ilişkim olursa silerim.
Paççozlarla uğraşmamak için
Çok sıkılırsam silerim
sitenin sıkı yönetimi
Yılda bir giriyorum zaten silerim 😂
Keyfim öyle istediği için silerim
Buna benzer yeni bir uygulama geliştirmişimdir🤭
Eşim olurdu
Sıkılmışımdır
Canımın istemesi
Ben silerim pek umrumda olmaz
3 defa sildim
Silmem canım .
bamya görmek
Silerler
yaşayamadıklarımm
kapatiliyo hesabim
Keyfi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?