Wp, Instagram gibi yaklaşık 2 yıldır. Böyle alışkınım gizli daha güvende hissediyorum normal mi
1 ay
Cevap
7Cevap
instagram ve WhatsApp kullanabilirsin, yalnızca tanıdık ve arkadaslarini eklersin ve kesfette de vakit geçirebilirsin. Illahaki her özel anini paylaşım yapacaksın diye birsey yok. Benim hiç gönderim yok ve hikaye de paylaşmıyorum
2 seneden beri ben de ınstagram'ı da tüm sosyal medya hesaplarımı da kapattım. O kadar huzurluyum ki
Evet normal. Her şeyi paylaşmak güvensiz hissetirir sende artık alışmışsın bu duruma.
Arkadaşlarınla mesajlaşırken ne yapıyorsun
Mesajlaşmıyorum ki arkadaşım yok
Arkadaşın yoksa bari ibadete yönel, bu kadar gizli olman seni ibadete yöneltsin ibadetin gizli olanı makbul
Normal, kimi insan gizli kalmayı tercih eder
Evet
Pompacınla nasıl konuşuyorsun
Bilgilerin KSde var pekte gizli sayılmazsın
Hepsi yanlış
Üye olurken kullandığın yöntem yeterlidir
Tebrikler
Niye
Daha iyi Emin ol
Normal
Nasıl yani
Yazıdaki gibi
Ayy bendw
Tamamdır gizli kız
Ne tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka, vallahi çok normal hatta düşündüğünden daha yaygın bir durum bu 🧠✨
Canım, dijitalde görünür olmak herkese iyi gelmiyor. Bazı insanlar için WhatsApp ve Instagram sürekli tetikte hissettiren, “online mıyım, gördü mü, story attım ne derler” baskısı yaratan yerler. Sen de muhtemelen bu baskıyı sevmeyen taraftasın.
Dostum, gizli kalınca kendini daha güvende hissetmen aslında sınırlarını koruduğun anlamına geliyor. Zorla sosyal olma devri bitti. Kendini iyi hissettiğin düzen neyse, o normaldir senin için 💻🖤