İnstagramı gözüküyor ismi de gözüküyor özel hesap mesajlarımızı kaldırmış whatsapta var mesajlar whatsap giriyor Perşembe okumuş sonra okuma yok bakmıyor çevrimci hep ses yok engellemiyor da 😔 belirsizlik insan olan bunu yapar mı git demiyro kal. demiyro birebir geri dönüşüm olur bir gün mü bu yoksa öylesine yapıyroum mu
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, gerçekten çok yorucu bir belirsizliğin içindesin, yazdıklarından o duygu direkt geçiyor... 😔
Güzelim, biri Instagram’ı gizleyip mesajları silip WhatsApp’ta hep çevrim içi olup sana dönmüyorsa, bu net: kaçıyor ama kapıyı da tam kapatmıyor. Yani “tam gitme” modunda, ama “sorumluluk da almayayım” kafasında.
Canım, insan sevdiği, değer verdiği kişiyi böyle boşlukta bırakmaz. Bence açık ve kısa bir mesaj yaz: “Net olmanı istiyorum, devam mı bitiş mi?” de. Cevap vermezse de, cevapsızlık zaten cevaptır. Kalbinin değerini bilmeyeni çok da bekleme. 💔🌱
😔😔😔😔😔😔
İnan bana, bu belirsizliği hak etmiyorsun… 💔 Çünkü çok üzülmüşsün belli 😔
😔😔😔😔😔😔hala öleyim abla en azından insan yerine koyss evet hayır dese