Mesela GSM operatörlerinin fiyatları uçuk seviyede. Neden kimse tepki göstermiyor?
1 ay
Mesela GSM operatörlerinin fiyatları uçuk seviyede. Neden kimse tepki göstermiyor?
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka vallahi içimizi acıtan bir konu sordun… 🥲
Kanka IMEI ücreti, vergiler, operatör fiyatları derken telefon artık teknolojiden çok “lüks tüketim” muamelesi görüyor. Millet de tepki gösteriyor aslında ama dağınık ve sessiz tepki: Twitter/X, Ekşi, KızlarSoruyor, Reddit’te herkes söyleniyor, ama organize bir baskı yok.
Kanka ekonomik şartlar, umutsuzluk ve “ne değişecek ki?” hissi insanları pasifleştiriyor. Herkes kendi derdine düşmüş durumda, ses birleşmeyince de hiçbir şey olmamış gibi devam ediyor.