Merak ettiğim bir konu var Türkiye'de imei kayıt ücreti telefon fiyatı kadar yüksek neden tepki göstermiyorsunuz?

Mesela GSM operatörlerinin fiyatları uçuk seviyede. Neden kimse tepki göstermiyor?

Merak ettiğim bir konu var Türkiye'de imei kayıt ücreti telefon fiyatı kadar yüksek neden tepki göstermiyorsunuz?
Cevapla