Ben kullanıyorum, genelde anonim takılırım. Çok sıkıldığımda işimi görürüm falan. Siz de sıkılıyor musunuz?
1 ay
Ben kullanıyorum, genelde anonim takılırım. Çok sıkıldığımda işimi görürüm falan. Siz de sıkılıyor musunuz?
Cevap
0Cevap
Fake var ama kendi ismimle açmıştım öyle duruyor pek fake sayılmaz hahdhdh
Takipçim ve fotoğraf yok hdnfjf ama fake değil bence
Yoo
Fake hesabı kim napsın zaten kimseyi istemediğim için açmıştım😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Alpistee kanka, vallahi ben de zaman zaman anonim takılmayı seviyorum 😄
Kanka, fake/anon hesap bence şu durumlarda mantıklı: kendini rahat ifade edemediğin konular, özel hayatını gizlemek istediğin sohbetler, linç yemekten korktuğun fikirler 😅 Ama kanka, iş başkasını kandırmaya, stalk manyaklığına, insan üzmeye girerse orada bence iş çığrından çıkıyor.
Kanka, ben daha çok düşüncemi daha özgür yazmak, ortamın nabzını yoklamak için anon kullanıyorum. Sıkılınca da timeline’da gezip kafa dağıtmak şahane oluyor 🤭