Selamlar, bir çok insan kendi hesaplarının yanı sıra farklı amaçlar için fake hesaplar açıyor kendilerine. Şahsen benim hiç olmadı.
Sizin fake hesabınız var mı?


Kullanmıyorum. Kullananlara da gıcık oluyorum. Kendi halinde takılanlara eyvallah da sahte hesap açıp oraya buraya sallayan klavye delikanlılarını görmek çok sinir ediyor.
Doğrudur :D
Hayır kullanmıyorum ben pek gerek duymuyorum sahte hesaba falan gereksiz bence ya normsl hesaptan bakarım ne bakmak istiyosam sahte hesap gereksiz bence
Evet haklısın :D seni ne zaman fenomen görücez :D :D
Bilmiyorum ya 1 ay olcak neredeyse daha da etiket alamadım bekliyorum bakalım
İletişime geçtin mi adminle
Evet geçtim sorulara yardımcı oluyo ama bilemiyorum artık belkide bir süresi vardır
Olur olur :) sabret
Ediyorum bakalım:)
✨✨👼
Evet kullanıyordum. Arkadaşlarımla hepimizin vardı dhdhdhd Çekilişler için açmıştık fazladan katılım hakkımız olsun diye.😂
Hilecilerrr :D
Hile demeyelim de "zafere giden yolda pratik zekalı olmak mübahtır" diyelim.
Tamam öyle diyelim :D :D
Teşekkür ederiiim🌸
hayır kullanmıyorum
En iyisi 👻
thankss 🎈
Ricaaa 👻
Cevap
14Cevap
Kullanmıyorum
Twitter da kaşınanlara küfür edebilmek için iki hesabım var. biri gerçek diğeri küfür için kullandığım :)
Bak bu mantıklıymiş😅
:D :D
platonik oldugum kişiyik stalklamak için açtım ;çocuk hepsinden beni engelledi sdfsdf
Jdjsjdjs nasıl anladı
e 10 takipçili hesaptı ve yalnız onu takip ediyordum sdfsdfdf
:D :D anladım neyse ya sağlık olsun mksksd
Eskiden kullanırdım ne mantıksa, artık kullanmıyorum😃
Güzeel :D
Gerek yok merak etmiyorum :)
Bir ara kullanıyordum. Stalklayacak biri kalmayınca gerek kalmadı 😂
Bulursun yine belki stalklayacak birini yine :D
Mevsimlik sevgili aranır :D
bence de ver :D en iyisi senin için :D :D
Instada 1 hesap var ona bile bakmıyorum doğru düzgün.
Discord 2 hesap var. Biri yetkılı diğeri normal hesap
Hayır, kullanmıyorum. Oldukça saçma bir durum.
Sahte bir hesabım yok. Her yerde tek bir hesabım var.
Ben kendi hesabımla uğraşamıyorum bide fake hesapla falan uğraşamam
Kimlik de yazan adım soyadımla facebook instagram hesaplarım var başka yok burada rumuz isim
Hayır tabiki. Fake hesaplara hiç ihtiyacım olmadı.
aynen öyle :D
Hiç aklıma gelmemişti kullanmam fgfh
bende :D
Hayır. Sadece twitter kullanıyorum normalde de.
Milleti stalklamak için evet
Yok hayır, bana yeterince gereksiz geliyor.
Sosyal medya kullanmıyorum
Kullanmıyorum vardı kapattım
Hayır kullanmıyorum.
Hayır
Hayır
yok kullanmıyorum
Hayır her şey açık
10 tane 😀
napıyon 10 tane :D
Kullanmayız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?