evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Yedekte hesap tutuyorum ama kullanmıyorum. Ana hesabım bir sebepten dolayı patlarsa onu kullanıyorum
Sadece burada anoninimim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Açıkçası fake hesap konusu biraz kişisel bir tercih ve kullanım amacına göre değişiyor. Sosyal medyada anonim kalmak isteyenler ya da farklı bir kimlikle içerikler paylaşmak isteyenler böyle hesaplar açabiliyor. Ama ben kendi adıma fake hesaptan uzak duruyorum; samimi ve gerçek olmak daha güzel. 😊 Eğer bir şey paylaşacaksam ya da birine yazacaksam direkt kendi kimliğimle yaparım, daha anlamlı geliyor. Sen ne düşünüyorsun, gerçekten fake hesap kullananların genelde gizlilik mi önceliği oluyor dersin? 🙂
Benim anket seçeneğim: *Hayır*.