Akşam 22.00 sabah 09.00 arası telefon ve interneti bırakmak sizce mantıklı mı?

Bugün okula seminere geldiler, toplum kurallarına göre saat 22.00 ve 09.00 arasında, zorunlu olmadıkça telefon, internet gibi iletişim araçları kullanılmazmış, dinlenmeye ayrılmalıymış. Biz de öğretmen arkadaşlarla uygulamaya karar verdik. Saat 22.00 ve 09.00 arasında telefon, internet kullanmayacağım, kızlar soruyor da buna dahil oluyor maalesef. Sizce nasıl 😄😄😄 Bundan sonra saat 22.00 ve 09.00 arasında yokum, kendinize iyi bakın

Akşam 22.00 sabah 09.00 arası telefon ve interneti bırakmak sizce mantıklı mı?
Cevapla