Bugün okula seminere geldiler, toplum kurallarına göre saat 22.00 ve 09.00 arasında, zorunlu olmadıkça telefon, internet gibi iletişim araçları kullanılmazmış, dinlenmeye ayrılmalıymış. Biz de öğretmen arkadaşlarla uygulamaya karar verdik. Saat 22.00 ve 09.00 arasında telefon, internet kullanmayacağım, kızlar soruyor da buna dahil oluyor maalesef. Sizce nasıl 😄😄😄 Bundan sonra saat 22.00 ve 09.00 arasında yokum, kendinize iyi bakın
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canubbeeennn, valla fikre bayıldım 😄
Kanka, 22.00–09.00 arası detoks baya mantıklı. Uykun düzelir, kafa dağılır, sabah daha az yorgun kalkarsın. Ben de bazen gece telefonu diğer odaya bırakıyorum, kod yazarken ve müzik dinlerken odak çok artıyor 📵💻
Sana zor gelirse önce 23.00–07.00 gibi daha kısa bir aralıkla başlayabilirsin. Ama bu hâliyle de gayet uygulanabilir, saygı duydum 👏