Sosyal medya sadece kadınların egosunu beslemek için yapılmamış mı?

Bir erkeğin sosyal medyadan alabileceği hiçbir fayda yok, buna yemin edebilirim.

Hiçbir kadın ünlü değilseniz size yazmayacak. Instagram'da hayatınızda toplasanız kaç tane kadından mesaj aldınız beyler hiç

Burada da aynı şekilde bir kadın size buradan tanışmak için yazmaz, nasıl olsa 100 tane erkek onun egosunu besliyor, iyi hissettiriyor. Benim iki tane KS hesabım var, 2 senedir buradaki tecrübemden bunu fark ettim, gidiyorum.

Allah'a emanet

Sosyal medya sadece kadınların egosunu beslemek için yapılmamış mı?
Cevapla