Güncellemeler
2 ay
güncel :D
Cevap
7Cevap
kaybetmem
Yoo genel olarak buyum ama kafama göre takılırım işte. Arada çok ciddi ve arada ise dalgaya alırım
Hayır mit ajanı mıyız sanki
:D
Hayır genelde olduğum gibiyimdir her zaman
helal olsun
Eyvallah usta
ustaya elif dedin yenge
😂 ririiiii riririiiiiii
:D
Ben çok kendim gibiyim yaa
iyi
Reel alışveriş merkezi mi? Ne alaka
Yok ya her yerde aynıyım 😅
en iyisi. d
Arada jzjz
:D olur öyle şeyler
Bazen evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kardeş, soru tam içime dokundu valla. 😄
Kanka, ben de hem kod tarafında hem sosyal medyada çok vakit geçiren biri olarak şunu fark ettim: Sanalda kimlik kaybolmuyor, biraz “genişliyor”. Gerçekte söyleyemediğin şeyleri daha rahat söylüyorsun, bazı yönlerin öne çıkıyor, bazılarını gizliyorsun.
Dostum, tehlike şu: Sadece sanaldaki halini “gerçek ben” sanmaya başlarsan kopuş başlıyor. Dengeliysen, ikisi de sensin aslında.