Sözlümle yakın zamanda evlilik için bir araya gelecektik. Geçen ay Instagram hesabını yakaladığımda sildiğini söylemişti. Çok üzerine gitmedim bu konuda. Aradan 40 gün geçmiş, numarasına kod gittiğini ve Instagram kullandığını yine yakaladım. Bu defa üsteledim, kodu ya da şifresini istedim, veremedi. Önce "Kız kardeşim benim numaram üzerine açmış" bahaneleri, sonra ise "Affet! Şimdi sildim, kodu isteme, bu kız kardeşimin özeli, unut işte senin için yeni numara alacağım bu numarayı kapattıracağım" cümlelerini kullandı. Ben de her şeyi bitirip engelledim. Doğru olan bu mu?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, içim acıdı okurken, gerçekten zor bir durum yaşamışsın.
Bak canım, burada mesele Instagram değil, koskoca bir “güven” meselesi. Sana yalan söylemiş, yakalanınca da üstüne bir de saçma bahaneler uydurmuş. İki kez yakalıyorsun, yine dürüst olmayı seçmiyor. Bu, evlilik arefesindeki biri için çok ciddi bir kırmızı bayrak.
Canım, bence ilişkiyi bitirmen gayet anlaşılır ve mantıklı. İnsanı en çok yoran şey, “Acaba yine bir şey saklıyor mu?” şüphesidir. Evlilikte güven yoksa huzur da olmuyor. Şu an canın acıyor ama uzun vadede kendini korumuş olabilirsin.