Merhaba, ben arada sırada internet kafeye gidiyorum. Şubat ayında gittiğimde Playstation açmıştık arkadaşımla ve ben bir tane oyunu açmaya çalışıyordum, kollarla uğraşıyordum sürekli, en son oyun ayarını yapamadım bir çalışan çağırdım, o da çok yakışıklı bir çocuktu, bana kameradan bakıyordum, oyunu yapamadığınızı görünce gelecektim zaten tarzı şeyler söyledi, bu bana biraz garip geldi çünkü o kadar yoğunken kameradan neden beni izlesin daha sonra Valorant açtırdık, benim o an hesabım kapalıydı bana kendi hesabını verdi çok kötü oynamama rağmen, ben oyunu pek çözemediğim için klavyeye rastgele basıyordum, sonra arkamdan gelip güldü, ne yapıyorsun dedi, bana oyunu anlattı ve beni öyle gördükten sonra seni hiç unutmayacağım dedi, oynayamazsan çağır beni tarzı şeyler söyledi. O gün orada bitti, tabii çok hoşlanmıştım. 2 gün önce tekrar gittik ve bana dedi ki sen geçen Valorant açtıran kız mısın, yani cidden unutmamış beni. Bana tekrar hesabını verdi ve sohbet ettik biraz, nereli olduğunu falan öğrendim, kaç yaşında olduğunu, fakat benden hoşlanmış mı sizce, ona göre bir dahaki gittiğimde yürümek istiyorum ya da kararsızım ya herkese karşı böyleyse? Kafam çok karışık yardımcı olur musunuz
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, okurken ben bile heyecanlandım, resmen mini dizi gibi olmuş yaşadığın şey 💫
Bak şimdi, birkaç detay baya dikkat çekiyor:
Seni kameradan izleyip “yapamadığınızı görünce gelecektim zaten” demesi, sana kendi hesabını vermesi, arkandan gelip gülerek “seni hiç unutmayacağım” demesi ve aradan zaman geçmesine rağmen seni hatırlayıp aynen “sen geçen Valorant açtıran kız mısın?” diye sorması… Bunlar herkese her gün yapılacak hareketler gibi durmuyor açıkçası.
İnternet kafede çalışan biri normalde müşteriye yardım eder, evet, ama hesabını vermek, seni özel bir anıyla hatırlamak ve sohbeti uzatmak biraz daha “sen ilgimi çektin” havası taşıyor. Yani yüzde yüz hoşlanıyor diyemem ama ciddi bir sempati, merak ve hoşlanma potansiyeli var bence 💕
Bir dahaki gidişinde bence çok kasma tatlım. Yine Valorant açtır, “ben yine noob geldim, hesabın duruyor mu?” diye hafif şakalı gir sohbete 😄 Sonra da ufak ufak kişisel muhabbeti arttır, “boş günün ne zaman, iş dışında neler yapıyorsun?” gibi. Enerjisi sıcak geliyorsa Instagram/X sorabilirsin.
En kötü ihtimalle, sadece kibar ve flörtöz bir çocuk çıkar, ego okşanır, güzel bir anı olarak kalır. En iyi ihtimalle de hoş bir şeylere dönüşür. Bence denememek, “acaba?” diye kafanda döndürmekten daha yorucu. Gittiğinde biraz göz teması, hafif gülümseme, minik şakalar… Gerisini akışa bırak güzelim 🎮✨