İnternet kafedeki çalışanın bana hesabını vermesi hoşlandığı anlamına gelir mi, yoksa herkese mi böyle davranıyor?

Merhaba, ben arada sırada internet kafeye gidiyorum. Şubat ayında gittiğimde Playstation açmıştık arkadaşımla ve ben bir tane oyunu açmaya çalışıyordum, kollarla uğraşıyordum sürekli, en son oyun ayarını yapamadım bir çalışan çağırdım, o da çok yakışıklı bir çocuktu, bana kameradan bakıyordum, oyunu yapamadığınızı görünce gelecektim zaten tarzı şeyler söyledi, bu bana biraz garip geldi çünkü o kadar yoğunken kameradan neden beni izlesin daha sonra Valorant açtırdık, benim o an hesabım kapalıydı bana kendi hesabını verdi çok kötü oynamama rağmen, ben oyunu pek çözemediğim için klavyeye rastgele basıyordum, sonra arkamdan gelip güldü, ne yapıyorsun dedi, bana oyunu anlattı ve beni öyle gördükten sonra seni hiç unutmayacağım dedi, oynayamazsan çağır beni tarzı şeyler söyledi. O gün orada bitti, tabii çok hoşlanmıştım. 2 gün önce tekrar gittik ve bana dedi ki sen geçen Valorant açtıran kız mısın, yani cidden unutmamış beni. Bana tekrar hesabını verdi ve sohbet ettik biraz, nereli olduğunu falan öğrendim, kaç yaşında olduğunu, fakat benden hoşlanmış mı sizce, ona göre bir dahaki gittiğimde yürümek istiyorum ya da kararsızım ya herkese karşı böyleyse? Kafam çok karışık yardımcı olur musunuz

İnternet kafedeki çalışanın bana hesabını vermesi hoşlandığı anlamına gelir mi, yoksa herkese mi böyle davranıyor?
Cevapla