Markette çalışıyorum. Bi tane müşteri sadece benimle çok konuşuyor. Ve çok iyi davranıyor. Sizce samimi mi geldim ona?

Adam evli yani kardeş olarak konuşuyor. Bugün ismimi öğrendi. Çok güzel isimdir dedi. Sen ismin gibi nazik kibar mısın dedi evet dedim

Markette çalışıyorum. Bi tane müşteri sadece benimle çok konuşuyor. Ve çok iyi davranıyor. Sizce samimi mi geldim ona?
Cevapla